Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Voorstellen

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Voorstellen Empty Voorstellen wo sep 23 2020, 22:08

Adelheid



Ik heb het topic voorstellen aangemaakt. Mocht er al zo'n topic zijn dan kan de moderator het weghalen.

Ik ben Adelheid en vindt het leuk om aan het forum deel te nemen. Fijn dat de registratie per direct gelukt is. Op het hondenforum schijnt dat wat problematischer te verlopen. Daar is het al ruim een half jaar bezig. Maar dat geeft niet, ik ben nu hier. Ik woon trouwens bij Wolfsblut, maar dat is slechts tijdelijk.

2Voorstellen Empty Re: Voorstellen do sep 24 2020, 07:49

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Wolfsblut had net in die tijd een ban, dacht ik. Een account vanaf datzelfde IP-adres zal dan al snel geweigerd worden. Het is namelijk niet de bedoeling een ban van je account te omzeilen met een nieuw account en daar lijkt het op zo'n moment natuurlijk wel op. Mogelijk kun je de modjes op het HF nog even een keer vragen of ze je account willen activeren.
Op dit forum is de aanmelding nog helemaal open (al houden we de boel wel in de gaten), maar dat heeft ook als risico dat er spammers binnenkomen. Als dat gaat gebeuren, zullen we ook hier een handmatige toelating moeten gaan invoeren, vrees ik

3Voorstellen Empty Re: Voorstellen do sep 24 2020, 08:58

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Modbreak: Ik heb het topic even naar een ander subforum verplaatst

twinkeltje vinden dit bericht leuk

4Voorstellen Empty Re: Voorstellen do sep 24 2020, 10:27

Wolfsblut



Fotogravinnetje schreef:Wolfsblut had net in die tijd een ban, dacht ik. Een account vanaf datzelfde IP-adres zal dan al snel geweigerd worden. Het is namelijk niet de bedoeling een ban van je account te omzeilen met een nieuw account en daar lijkt het op zo'n moment natuurlijk wel op. Mogelijk kun je de modjes op het HF nog even een keer vragen of ze je account willen activeren.
Op dit forum is de aanmelding nog helemaal open (al houden we de boel wel in de gaten), maar dat heeft ook als risico dat er spammers binnenkomen. Als dat gaat gebeuren, zullen we ook hier een handmatige toelating moeten gaan invoeren, vrees ik

Nee, de ban was al achter de rug. Ze doen daar maar wat want ik had als antwoord tekst en uitleg gegeven. Zegt wel wat over de persoon(en) in kwestie.

5Voorstellen Empty Re: Voorstellen do sep 24 2020, 11:32

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Maar wij staan daar helemaal los van dit forum ben ik geloof in 2011 begonnen toen ik nog modje was op HF samen met nog een noodforum. dat het aanmelden zo makkelijk gaat is omdat ik toen en nu nog geen instellingen heb gebruikt om dat tegen te gaan.
Zoals er ook geen modhoekje of zo is.
Dat is nog niet nodig gebleken tot nu toe.
Maar dat is natuurlijk een groot verschil tussen een druk bezocht HF of hier

https://twinkeltje.actieforum.com

6Voorstellen Empty Re: Voorstellen do sep 24 2020, 14:48

thom



Hallooooooo. Voorstellen 1363739521

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum