Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Onofficiële status van de update van het hondenforum

+30
Tenmashi
Maureen/Nova
Lynnepien
Nelleke1
Simone-H
rebble
Mo Tsi Tsi
Sterre
blondie
Alfilillo
kooi
** Angela **
ramiek
Pendrag
fenneke
petra1
Fire75
sonj@
Persistence
Teckeltoos
ellen en de bimanen
meta
Nakisha
Caro
thom
Marion.
twinkeltje
ranetje
Emma
Fotogravinnetje
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 12]

thom



Fotogravinnetje schreef:Als het indexeren door de zoekfunctie klaar is, kan de boel weer opengezet worden. En nee, niemand weet hoe lang dat nog gaat duren, want er zit geen voortgangsbalk bij, voor zo ver ik begrepen heb. Het is ook nog geen zondag

Dankjewel voor het antwoord, ik moet nog even geduld hebben.
ik had een stille hoop op morgen, maar het is dus nog even onbekend.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Maandag als ik thuis kom cheers kan ik zien hoe de koning het lintje door knipt king

meta vinden dit bericht leuk

https://twinkeltje.actieforum.com

meta



Volgens mij gaat het opschieten want ik kan nu niet meer op de chat komen of zou dit juist een heel slecht teken zijn Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 2190059120

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Raar. Ik zit gewoon in de chat. Verklaart wel waarom het zo extreem rustig is



Laatst aangepast door Fotogravinnetje op vr okt 02 2020, 12:22; in totaal 1 keer bewerkt

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Lijkt aan kiwiirc te liggen. Op Android zou ik AndroIRC gebruiken, op iPhone IRCCloud en op laptop/desktop kun je via mibbit.com. Server invoeren: irc.jackrusselltommy.dog en een nickname, dan verbinden

thom



Fotogravinnetje schreef:Lijkt aan kiwiirc te liggen. Op Android zou ik AndroIRC gebruiken, op iPhone IRCCloud en op laptop/desktop kun je via mibbit.com. Server invoeren: irc.jackrusselltommy.dog en een nickname, dan verbinden

Tot en met vannacht kon ik gewoon op de chat komen, maar sinds vandaag lukt het niet meer. Ik wacht wel af wanneer het forum weer online gaat.

meta vinden dit bericht leuk

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Bero is bezig de chat te fixen

thom



Fotogravinnetje schreef:Bero is bezig de chat te fixen

Zal het later vandaag nog eens proberen.

thom



Daarnet per ongeluk een sneak-preview momentje gehad op het vernieuwde forum, was puur toeval. Maar het ziet er strak en goed uit hoor en lijkt qua uiterlijk nog veel op het oude forum.

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

De chat doet het weer

meta vinden dit bericht leuk

meta



Zal mij benieuwen of het forum vandaag of morgen weer open gaat en hoe het eruit ziet

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Op dit moment zijn ze nog druk bezig met de laatste puntjes op de i te zetten van het forum en zal deze ergens eind van de middag / begin van de avond online komen

fenneke vinden dit bericht leuk

thom



Fotogravinnetje schreef:Op dit moment zijn ze nog druk bezig met de laatste puntjes op de i te zetten van het forum en zal deze ergens eind van de middag / begin van de avond online komen

Ik begin nu toch wel de uren af te tellen. Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 2294098209

Caro

Caro

Fotogravinnetje schreef:Op dit moment zijn ze nog druk bezig met de laatste puntjes op de i te zetten van het forum en zal deze ergens eind van de middag / begin van de avond online komen

Super! Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 1363739521 Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 1363739521

ellen en de bimanen



verslaafd.....welnee Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 2190059120

thom



ellen en de bimanen schreef:verslaafd.....welnee Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 2190059120

Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 3364061675

Teckeltoos

Teckeltoos

Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 Animaatjes-zuchtend-en-wachtend-25484

Persistence



Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 2294098209

Marion.



Persistence schreef:Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 2 2294098209
Misschien krijgen we straks als het forum weer draait (over een week ofzo sunny ) ook wel zulke leuke smileys! Dat is het wachten toch waard?

sonj@



Wat duurt wachten toch lang hé.

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Zeg dat. Er moest nog een laatste backup gedaan worden, maar die neemt veel langer dan verwacht (al een paar uur langer....). Bero zit dus al een paar uur in de startblokken voor die allerlaatste dingetjes...

Marion.



Laat hem maar goed backuppen. Beter!

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

En nog steeds is de server bezig met de backup, dus helaas moeten we nog wat langer geduld hebben

Fire75



Geduld is een schone zaak haha

thom



Fire75 schreef:Geduld is een schone zaak haha

Nou...............(haha)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Kiara update

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum