Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Grappig of niet?

+10
Marion.
Wildflower
sonj@
Mo Tsi Tsi
HillieS
Dazwa84
twinkeltje
Fotogravinnetje
thom
Mickie
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Grappig of niet? Empty Grappig of niet? vr okt 02 2020, 01:47

Mickie

Mickie

Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van een enthousiaste Talpa-meneer; of ik het TV-programma "Wie het laatst lacht" kende van Wendy van Dijk? Nee dus. Hij legde uit dat het een soort Banana Split is waar mensen in de maling worden genomen terwijl hun reactie met een verborgen camera wordt gefilmd. Voor een van de volgende uitzendingen hadden ze een slachtoffer die een Friese Stabij had, en het plan was om die hond tijdens een wandeling ongemerkt te verwisselen voor een andere Stabij. Er zouden nog wat verwikkelingen volgen en dan pas zou de eigenaar worden uitgelegd dat hij gefopt was. Of ik daar aan mee wilde werken ...

Tijdens de uitleg voelde ik direct een knoop in mijn maag omdat ik me voorstelde hoe ik me zou voelen als mij dat zou overkomen: ik zou doodongerust zijn, op totale paniek af, wáár is mijn hond!?

Ik vond er niks grappigs aan, ook niet achteraf! Ik heb dus geweigerd, daar wens ik niet aan mee te werken!

Iemand die dit wél lachen vindt?

2Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 02:33

thom



Ik zou er niet aan moeten denken zeg. Zou zo ongeveer een hartverzakking krijgen, totaal niks grappigs aan naar mijn idee.

3Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 07:39

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Ik vind veel van de pranks die ze uithalen niet grappig, maar dit is wel echt een dieptepunt. Vervang hond door kind en iedereen snapt dat je dat gewoon echt niet moet doen

4Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 08:08

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Ik kan me ook niet voorstellen dat het ongemerkt kan, dom gedoe

https://twinkeltje.actieforum.com

5Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 08:22

Dazwa84



Supertriest. Dom ook, alsof iemand niet direct doorheeft dat z'n hond vervangen is. Alsof je je eigen hond niet herkent. Mag hopen dat de hond flink tegenspartelt en ze in hun fikken bijt.

Je zou er zelfs nog een waarschuwing voor kunnen maken op stabij groepen. Dat komt vast bij de persoon in kwestie terecht. Normaal ben ik niet zo petty hahaa.

Wendy heeft sowieso haar beste tijd gehad.

6Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 08:35

HillieS



Wat raar! Ik zou het inderdaad ook als waarschuwing op stabij groepen zetten.

7Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 09:20

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Ik zou er ook niks leuks aan vinden. Maar de stabij's hebben toch ook allemaal andere aftekeningen en inderdaad, je kent de reactie van je eigen hond.
Ik zou trouwens sowieso niet aan wat voor een programma meewerken, zeker niet die commerciële zenders. De kans dat je als een gek wordt neergezet is denk ik behoorlijk groot.

8Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 09:21

sonj@



Noujaaaa, wat een dom idee.

9Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 15:03

Mickie

Mickie

Ik zou mijn hond dan ook nog mee moeten geven met een volkomen vreemde die dan de grote wisseltruc toepast en dan zou mijn hond mee moeten met de persoon die zijn eigen hond kwijt is ... no way!

10Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 15:10

Mickie

Mickie

Fotogravinnetje schreef:Ik vind veel van de pranks die ze uithalen niet grappig, maar dit is wel echt een dieptepunt. Vervang hond door kind en iedereen snapt dat je dat gewoon echt niet moet doen
Precies!
Verwissel mijn fiets, mijn auto, mijn tas of willekeurig welk voorwerp en dat zou wellicht leiden tot de gewenste hoe-kan-dat-nou-reactie, maar kom niet aan mijn levende have. Maar goed, al die andere dingen zijn al gedaan. Hilarisch was toen de auto van (ik meen) Hans Kazan werd vervangen door exact hetzelfde model/slot/kleur/inhoud maar wel met een Engels/rechts stuur. Tegenwoordig kan ik niet meer naar dat soort programma's kijken; tenenkrommend.

11Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 15:51

Wildflower

Wildflower

Zeker niet grappig. Integendeel.
Ik zou in paniek raken als mijn hond weg was en ik wist niet waarheen.

12Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 16:51

Marion.



Mickie schreef:Ik zou mijn hond dan ook nog mee moeten geven met een volkomen vreemde die dan de grote wisseltruc toepast en dan zou mijn hond mee moeten met de persoon die zijn eigen hond kwijt is ... no way!
Voordeel van mijn honden, Saar en Miep hadden dat beslist niet gedaan. En ik denk eigenlijk Sis ook niet.
En nee, ik vind dit ook geen grapjes Evil or Very Mad

13Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 17:25

Boutje



Niks grappigs aan.
Zou met mijn honden ook niet lukken, op Flora na misschien.
Ik hoop echt dat ze niemand vinden die hier aan mee wil werken!

14Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 19:39

~Suzanne~



Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers. Blijf me wel afvragen hoe je ongemerkt een hond verwisselt. Zelfs als het een hond is die als 2 druppels water lijkt op die van jou, dan merk je het toch in gedrag, in alles?
Maar goed, misschien zijn er idd ook mensen die het niet meteen opvalt....? Het kan...
No way dat ik mijn hond meegeef aan iemand die ik niet ken overigens.

Suzanne

15Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 19:39

~Suzanne~



Hoe reageerde eigenlijk de Talpa-meneer? heb je 'm uit kunnen leggen waarom dit zo totaal niet grappig is?

Suzanne

16Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 19:56

thom



Ari en zijn broer Woody lijken echt als 2 druppels op elkaar, op foto's echt niet uit elkaar te houden, maar het gedrag is uiteraard altijd anders.
Het lijkt mij bij voorbaat al een totaal mislukte 'grap', als de eigenaar net zo reageert als wij hier, dan heb je echt geen grap, maar een heel pijnlijk moment.
Verwissel maar een koelkast, auto, lantaarnpaal of iets, maar geen levend dier. Kom op zeg....

17Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 20:38

ranetje



Ik zou het bepaald niet waarderen.
Een rotgrap.
Blijf van mijn hond af!
(is niet te verwisselen, geen hond van dat ras lijkt op de ander ……… vind ik)

18Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 20:55

Mickie

Mickie

~Suzanne~ schreef:Hoe reageerde eigenlijk de Talpa-meneer? heb je 'm uit kunnen leggen waarom dit zo totaal niet grappig is?
Ik heb het hem niet gezegd, was te verbouwereerd. Het gevoel was duidelijk genoeg en ik heb alleen maar gezegd dat ik niet geïnteresseerd was. Hij vroeg niet waarom niet, wel of ik anderen met een Stabij kende die wellicht zouden willen: nee die ken ik zo niet.

19Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 21:29

Marion.



ranetje schreef:Ik zou het bepaald niet waarderen.
Een rotgrap.
Blijf van mijn hond af!
(is niet te verwisselen, geen hond van dat ras lijkt op de ander ……… vind ik)
Maar daarmee zijn "wij" (HF-ers) toch ook wel weer anders. Het gros van de hondenbezitters kent zijn hond hoor, absoluut. En ik kan mijn nichtje van nu 21 allerlei foto's voorhouden, en ze haalt er exact de Saar, Miep of Sis uit. Maar ik denk ook wel dat er wel mensen mee te "foppen" zijn.
Misschien vinden die mensen het dan ook wel grappig ofzo. Het zou mij jaren van mijn leven kosten.

20Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 21:49

Kells



Ik vind het alles behalve grappig. Mijn honden meegeven aan een vreemde zou ik al nooit doen. Sterker nog, mijn honden zouden niet eens vrijwillig meegaan met een vreemde.

21Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? vr okt 02 2020, 21:56

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Met Boomer had ik wel moeite om hem tussen meerdere zwarte labradors er uit te halen. Maar Elco en Gait heb ik van pup af aan gehad. Die herken ik echt zo. Zowel op foto's als aan hun gedrag. Daar heb ik een band mee zoals ik die nooit met Boomer het heb gekregen

22Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? za okt 03 2020, 14:43

ranetje



Marion. schreef:
ranetje schreef:Ik zou het bepaald niet waarderen.
Een rotgrap.
Blijf van mijn hond af!
(is niet te verwisselen, geen hond van dat ras lijkt op de ander ……… vind ik)
Maar daarmee zijn "wij" (HF-ers) toch ook wel weer anders. Het gros van de hondenbezitters kent zijn hond hoor, absoluut. En ik kan mijn nichtje van nu 21 allerlei foto's voorhouden, en ze haalt er exact de Saar, Miep of Sis uit. Maar ik denk ook wel dat er wel mensen mee te "foppen" zijn.
Misschien vinden die mensen het dan ook wel grappig ofzo. Het zou mij jaren van mijn leven kosten.
Dat geloof ik ook wel.

Het zou mij ook jaren van mijn leven kosten.

23Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? za okt 03 2020, 16:19

Marion.



ranetje schreef:
Marion. schreef:
ranetje schreef:Ik zou het bepaald niet waarderen.
Een rotgrap.
Blijf van mijn hond af!
(is niet te verwisselen, geen hond van dat ras lijkt op de ander ……… vind ik)
Maar daarmee zijn "wij" (HF-ers) toch ook wel weer anders. Het gros van de hondenbezitters kent zijn hond hoor, absoluut. En ik kan mijn nichtje van nu 21 allerlei foto's voorhouden, en ze haalt er exact de Saar, Miep of Sis uit. Maar ik denk ook wel dat er wel mensen mee te "foppen" zijn.
Misschien vinden die mensen het dan ook wel grappig ofzo. Het zou mij jaren van mijn leven kosten.
Dat geloof ik ook wel.

Het zou mij ook jaren van mijn leven kosten.
Vroeger liep ik nog wel eens mee met een clubwandeling. Nah, de meest Goldens hadden iets van een opvallend sjaaltje of aparte halsband om. "Anders herken ik hem niet tussen die honderden anderen" Grappig of niet? 2516569736

24Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? za okt 03 2020, 17:22

Mickie

Mickie

Werd ik vandaag gebeld door het animal-castingbureau waar ik eens wat voor gedaan heb met dezelfde vraag als in het openingsbericht. Kennelijk heeft de Talpa-medewerker te vaak bot gevangen en de casting uitbesteed. Toen ik het aanbod weer afwees, werd gevraagd of ik iemand anders wist met een Stabij. Ik heb vriendelijk uitgelegd waarom ik me werkelijk niemand kan voorstellen die dat wél zou willen.

25Grappig of niet? Empty Re: Grappig of niet? za okt 03 2020, 17:56

thom



Mickie schreef:Werd ik vandaag gebeld door het animal-castingbureau waar ik eens wat voor gedaan heb met dezelfde vraag als in het openingsbericht. Kennelijk heeft de Talpa-medewerker te vaak bot gevangen en de casting uitbesteed. Toen ik het aanbod weer afwees, werd gevraagd of ik iemand anders wist met een Stabij. Ik heb vriendelijk uitgelegd waarom ik me werkelijk niemand kan voorstellen die dat wél zou willen.

Jee zeg. Ben wel benieuwd naar hun reactie.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum