Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Beiden 4 jaar

+3
Marion.
Teckeltoos
petra1
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Beiden 4 jaar  Empty Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 14:59

petra1



Maar wat een verschil tussen standaard Teun en dwerg Joy Beiden 4 jaar  1989284751
Beiden 4 jaar  121335122-4539321986140629-5707641785467175175-o

2Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 17:11

Teckeltoos

Teckeltoos

Tja...het formaat verschilt maar ze hebben allebei een heerlijk hoofdje Beiden 4 jaar  1989284751

3Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 17:17

Marion.



Echt wel verschil! Maar het is ook reu/teef natuurlijk.

4Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 17:47

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Dat is best groot, maar wel lief Beiden 4 jaar  3419661580

https://twinkeltje.actieforum.com

5Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 18:16

petra1



Marion. schreef:Echt wel verschil! Maar het is ook reu/teef natuurlijk.
Inderdaad, en Joy is een heel klein dwergje en Teun een hele forse standaard. Er zit zo'n 8 kilo verschil tussen die twee.

6Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 18:22

Emma



Ja, beide teckels maar toch ook wel verschillend. Doe mij de korthaar dwergteckel maar, maar de ruwhaar is ook schattig hoor :)
Leuke foto zo met zijn tweeën.

7Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar za okt 10 2020, 18:58

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Ik vind de ruwhaar standaard zo leuk. Er lopen hier een paar oude heren rond en het zijn zo'n lieverds.

8Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 10:50

Emma



Ja, dat is wel zo, de ruwhaar zij vaak erg lief terwijl in de rasbeschrijving staat dat Ruwhaar het pittigst zou zijn.?

9Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 13:29

petra1



Emma schreef:Ja, dat is wel zo, de ruwhaar zij vaak erg lief terwijl in de rasbeschrijving  staat dat Ruwhaar het pittigst zou zijn.?
Teun is voor mensen heel lief, maar bij andere honden lang niet altijd.
Odie is het gevoeligst, en Joy en Sjakie zijn op zich het makkelijkst, zij zijn ook niet bij mij weg te slaan.
Er kunnen bij wijze van spreken 100 konijnen de horlepiep dansen voor hun neus, en dan nog zullen ze er niks mee doen.
Teun en Odie zullen er zonder twijfel achter aan gaan.

10Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 13:44

thom



Ik vind het beide schatjes.

11Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 15:11

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

petra1 schreef:
Emma schreef:Ja, dat is wel zo, de ruwhaar zij vaak erg lief terwijl in de rasbeschrijving  staat dat Ruwhaar het pittigst zou zijn.?
Teun is voor mensen heel lief, maar bij andere honden lang niet altijd.
Odie is het gevoeligst, en Joy en Sjakie zijn op zich het makkelijkst, zij zijn ook niet bij mij weg te slaan.
Er kunnen bij wijze van spreken 100 konijnen de horlepiep dansen voor hun neus, en dan nog zullen ze er niks mee doen.  
Teun en Odie zullen er zonder twijfel achter aan gaan.

Lotje wil graag met beide oude heren spelen, maar ze ontwijken haar, gaan in een bochtje om haar heen, of komen recht naar mij toe. Je ziet ze echt zo naar Lotje kijken.... 'doen we niet' Laughing Laughing

12Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 15:24

petra1



Mo Tsi Tsi schreef:
petra1 schreef:
Emma schreef:Ja, dat is wel zo, de ruwhaar zij vaak erg lief terwijl in de rasbeschrijving  staat dat Ruwhaar het pittigst zou zijn.?
Teun is voor mensen heel lief, maar bij andere honden lang niet altijd.
Odie is het gevoeligst, en Joy en Sjakie zijn op zich het makkelijkst, zij zijn ook niet bij mij weg te slaan.
Er kunnen bij wijze van spreken 100 konijnen de horlepiep dansen voor hun neus, en dan nog zullen ze er niks mee doen.  
Teun en Odie zullen er zonder twijfel achter aan gaan.

Lotje wil graag met beide oude heren spelen, maar ze ontwijken haar, gaan in een bochtje om haar heen, of komen recht naar mij toe. Je ziet ze echt zo naar Lotje kijken.... 'doen we niet' Laughing Laughing
Teun speelt ook niet met vreemde honden, eigenlijk hebben ze ook gewoon genoeg aan elkaar hier.

13Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 19:13

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

petra1 schreef:
Mo Tsi Tsi schreef:
petra1 schreef:
Emma schreef:Ja, dat is wel zo, de ruwhaar zij vaak erg lief terwijl in de rasbeschrijving  staat dat Ruwhaar het pittigst zou zijn.?
Teun is voor mensen heel lief, maar bij andere honden lang niet altijd.
Odie is het gevoeligst, en Joy en Sjakie zijn op zich het makkelijkst, zij zijn ook niet bij mij weg te slaan.
Er kunnen bij wijze van spreken 100 konijnen de horlepiep dansen voor hun neus, en dan nog zullen ze er niks mee doen.  
Teun en Odie zullen er zonder twijfel achter aan gaan.

Lotje wil graag met beide oude heren spelen, maar ze ontwijken haar, gaan in een bochtje om haar heen, of komen recht naar mij toe. Je ziet ze echt zo naar Lotje kijken.... 'doen we niet' Laughing Laughing
Teun speelt ook niet met vreemde honden, eigenlijk hebben ze ook gewoon genoeg aan elkaar hier.

Ze zijn niet vreemd voor elkaar, ze komen elkaar al zeker 7 jaar tegen, en mij kennen ze hun hele leven.

14Beiden 4 jaar  Empty Re: Beiden 4 jaar zo okt 11 2020, 19:48

petra1



Mo Tsi Tsi schreef:
petra1 schreef:
Mo Tsi Tsi schreef:
petra1 schreef:
Emma schreef:Ja, dat is wel zo, de ruwhaar zij vaak erg lief terwijl in de rasbeschrijving  staat dat Ruwhaar het pittigst zou zijn.?
Teun is voor mensen heel lief, maar bij andere honden lang niet altijd.
Odie is het gevoeligst, en Joy en Sjakie zijn op zich het makkelijkst, zij zijn ook niet bij mij weg te slaan.
Er kunnen bij wijze van spreken 100 konijnen de horlepiep dansen voor hun neus, en dan nog zullen ze er niks mee doen.  
Teun en Odie zullen er zonder twijfel achter aan gaan.

Lotje wil graag met beide oude heren spelen, maar ze ontwijken haar, gaan in een bochtje om haar heen, of komen recht naar mij toe. Je ziet ze echt zo naar Lotje kijken.... 'doen we niet' Laughing Laughing
Teun speelt ook niet met vreemde honden, eigenlijk hebben ze ook gewoon genoeg aan elkaar hier.

Ze zijn niet vreemd voor elkaar, ze komen elkaar al zeker 7 jaar tegen, en mij kennen ze hun hele leven.
Met vreemde bedoel ik anders dan eigen roedel. De hond van mijn ouders wordt ook genegeerd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum