Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weten jullie al

+29
Nelleke1
** Angela **
sonj@
Sterre
Ptje
blondie
Lieske_1977
katerke
Wolfsblut
HillieS
meriamw
Barnsley
Alfilillo
fenneke
nomo
ellen en de bimanen
LaRep
twinkeltje
Crutz-sic
Mellow
Wildflower
Branka
Caro
thom
Boutje
Kells
ranetje
Fotogravinnetje
Marion.
33 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Weten jullie al Empty Weten jullie al zo sep 27 2020, 20:15

Marion.



Dat er over 3 weken misschien een pupje voor ons geboren wordt??? Weten jullie al 2161179257 Weten jullie al 2161179257 Weten jullie al 2161179257

Kells, nomo en Budkes vinden dit bericht leuk

2Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 20:27

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Spannend!

3Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 20:29

ranetje



Wat leuk Marion.
Daarna nog 8 weken wachten (en puppyknuffelen hoop ik?) en dan komt ze (?)  thuis Weten jullie al 2613741932

4Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 20:51

Kells



Spannend Marion!

5Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 20:52

Marion.



ranetje schreef:Wat leuk Marion.
Daarna nog 8 weken wachten (en puppyknuffelen hoop ik?) en dan komt ze (?)  thuis Weten jullie al 2613741932
Ja, wel een ze denk ik. En een onverstoorbare dame. En ik hoop dat ze Teun mag gaan heten (Pieter is het er nog niet mee eens, maar de fokster zegt al dat ze het niet voor minder doet hahaha).
SisTeun, dat klinkt toch goed?

Fokster is trouwens Nono.

6Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 20:55

Boutje



Oh wat leuk!
Aftellen maar. En Teun is een prima naam!

7Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 21:14

Marion.



Boutje schreef:Oh wat leuk!
Aftellen maar. En Teun is een prima naam!
Ik denk ècht dat het Sis gaat afleiden. Dat het gaat helpen tegen de epilepsie. Is het gewoon 7 jaar geleden dat we 2 honden hadden... Eerst was het niet eerlijk naar bejaarde Miep, en daarna dacht ik dat het niet kon omdat Sis epilepsie had en nog niet "af" was.

En de laatste maanden denk ik dat het juist eigenlijk wel kan. Eigenlijk beter is. We zullen zien...

8Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 22:01

thom



Wat ontzettend leuk Marion, wat een leuk bericht.

9Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 22:10

Caro

Caro

Ooo wat leuk Marion! Weten jullie al 1989284751 (haha die smiley)
Spannende tijd! Ik duim dat alles goed gaat en dat het Sis ook goed zal doen, maar sowieso zal ze het vast heel fijn vinden zo'n vriendinnetje :)

10Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 22:59

Branka



Leuk nieuws! En leuk dat ze bij Nono vandaan gaat komen.
Veel plezier met de voorpret. Hoop dat het uit is te houden.

En Teun past wel bij jullie qua naam 👍🏻

11Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 23:00

Wildflower

Wildflower

Wat leuk Marion!
Veel plezier met de voorpret.

12Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al zo sep 27 2020, 23:51

Mellow



Wat leuk!
Veel plezier met de voorpret.🤗

13Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 07:06

Crutz-sic



Wat leuk. Een forum pupje dus.

14Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 07:20

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Wat een super leuk vooruitzicht Weten jullie al 1363739521

https://twinkeltje.actieforum.com

15Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 09:09

LaRep



Wat leuk Marion, ik ga voor je duimen.

16Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 09:39

Marion.



LaRep schreef:Wat leuk Marion, ik ga voor je duimen.

Heee, wat leuk jou weer eens te zien!

En bedankt allemaal! Ik denk dat prinSisje niet zo'n goede opvoeder zal zijn als Saar, maar dat geeft niet. Ieder zijn eigen kwaliteiten haha. We hebben er zin in, eindelijk weer compleet Weten jullie al 1363739521

17Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 09:41

ellen en de bimanen



spannend marion, komt helemaal goed tussen sis en teun.

18Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 11:18

nomo



Wat een heerlijk vooruitzicht!

En misschien is Sis niet zo'n goede opvoedster, ze zal er toch veel van leren. Morris is ook veel te soft voor pups om een goede opvoeder genoemd te kunnen worden, maar Ayla heeft zoveel van hem geleerd. Vond het echt een genot om een pup bij een volwassen, stabiele hond te hebben.

19Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 11:29

Marion.



nomo schreef:Wat een heerlijk vooruitzicht!

En misschien is Sis niet zo'n goede opvoedster, ze zal er toch veel van leren. Morris is ook veel te soft voor pups om een goede opvoeder genoemd te kunnen worden, maar Ayla heeft zoveel van hem geleerd. Vond het echt een genot om een pup bij een volwassen, stabiele hond te hebben.
Ja klopt, is het ook. Alleen Sis is niet echt stabiel te noemen Laughing

20Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 11:33

fenneke

fenneke

Wat weer leuk Marion. En ook nog van Nomo, ik vind dat zulke mooie honden.
Veel voorpret

21Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 12:26

Marion.



fenneke schreef:Wat weer leuk Marion. En ook nog van Nomo, ik vind dat zulke mooie honden.
Veel voorpret
Nono ;)

Ik nam contact met haar op want Nanna postte een nestje - allang niet meer beschikbaar trouwens - van een dochter van Dylan. En dat was zo'n heerlijke hond (en mooi), dat ik contact met Nono opnam om te vragen waar nog meer nakomelingen van Dylan zaten. Bleek dus dat ze zelf fokplannen had, wat ik nooooit had verwacht. Als er trouwens in dit nestje een geschikte pup zit, is het geen nakomeling van Dylan. Maar dat is niet erg, want al haar honden zijn leuk!

22Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 13:48

nomo



Marion. schreef:
fenneke schreef:Wat weer leuk Marion. En ook nog van Nomo, ik vind dat zulke mooie honden.
Veel voorpret
Nono ;)

Ik nam contact met haar op want Nanna postte een nestje - allang niet meer beschikbaar trouwens - van een dochter van Dylan.  En dat was zo'n heerlijke hond (en mooi), dat ik contact met Nono opnam om te vragen waar nog meer nakomelingen van Dylan zaten. Bleek dus dat ze zelf fokplannen had, wat ik nooooit had verwacht. Als er trouwens in dit nestje een geschikte pup zit, is het geen nakomeling van Dylan. Maar dat is niet erg, want al haar honden zijn leuk!

Mijn honden zijn ook erg mooi lol!

Maar haar honden zijn geweldig inderdaad! Hoeveel moeten er geboren worden om zeker te weten of er een pup voor je bijzit?

fenneke vinden dit bericht leuk

23Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 13:55

fenneke

fenneke

nomo schreef:
Marion. schreef:
fenneke schreef:Wat weer leuk Marion. En ook nog van Nomo, ik vind dat zulke mooie honden.
Veel voorpret
Nono ;)

Ik nam contact met haar op want Nanna postte een nestje - allang niet meer beschikbaar trouwens - van een dochter van Dylan.  En dat was zo'n heerlijke hond (en mooi), dat ik contact met Nono opnam om te vragen waar nog meer nakomelingen van Dylan zaten. Bleek dus dat ze zelf fokplannen had, wat ik nooooit had verwacht. Als er trouwens in dit nestje een geschikte pup zit, is het geen nakomeling van Dylan. Maar dat is niet erg, want al haar honden zijn leuk!

Mijn honden zijn ook erg mooi lol!

Maar haar honden zijn geweldig inderdaad! Hoeveel moeten er geboren worden om zeker te weten of er een pup voor je bijzit?

Daar wil ik ook wel een pup van hoor Weten jullie al 1035895433

24Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 14:53

Marion.



nomo schreef:
Marion. schreef:
fenneke schreef:Wat weer leuk Marion. En ook nog van Nomo, ik vind dat zulke mooie honden.
Veel voorpret
Nono ;)

Ik nam contact met haar op want Nanna postte een nestje - allang niet meer beschikbaar trouwens - van een dochter van Dylan.  En dat was zo'n heerlijke hond (en mooi), dat ik contact met Nono opnam om te vragen waar nog meer nakomelingen van Dylan zaten. Bleek dus dat ze zelf fokplannen had, wat ik nooooit had verwacht. Als er trouwens in dit nestje een geschikte pup zit, is het geen nakomeling van Dylan. Maar dat is niet erg, want al haar honden zijn leuk!

Mijn honden zijn ook erg mooi lol!

Maar haar honden zijn geweldig inderdaad! Hoeveel moeten er geboren worden om zeker te weten of er een pup voor je bijzit?
Owwww, ik heb geen idee eigenlijk haha. Maar sowieso als zij denkt dat er geen geschikt karaktertje bij zit (naast Sis), dan wachten we ook op het volgende nest. Het is allemaal nog onder voorbehoud dus, maar genoeg om voorpret van te hebben Laughing

thom en blondie vinden dit bericht leuk

25Weten jullie al Empty Re: Weten jullie al ma sep 28 2020, 15:35

Alfilillo



Wat een fijn vooruitzicht!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Gaan jullie maar wandelen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum