Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lekker dier is het toch

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Lekker dier is het toch Empty Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 13:17

blondie



Had net iemand van de woningbouw in huis. Woonkamerdeur dicht want we moesten alleen boven zijn, en de tussendeur doe ik eigenlijk altijd dicht als ik de voordeur open moet doen, en wil ik graag dat Aki zijn klep houdt.
Dat deed hij braaf. Moesten we toch even in de keuken zijn op mijn verzoek, de man ging mij voor de woonkamer in (beetje krap in het gangetje en je moet afstand houden uiteraard). Wist van hem dat hij niet onder de indruk zou zijn van een hond, aangezien hij zelf een staffie heeft. Dan vind ik het zo fijn om een hond te hebben die ok reageert (ook alleen omdat ik er achter loop heb ik het idee) maar als ik het goed vind, vindt Aki het ook prima en is visite leuk! Ook de katten/kittens in huis blijken er niet zo veel moeite mee te hebben "vreemd volk".
Apart dier, onze waakhond whaha. Al ken ik ook wel een andere kant, want als we er niet bij zijn of zien dat er volk binnen komt, dan reageert hij een tikkie anders... Lekker dier is het toch 3170257040

2Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 13:37

Sterre



Ja dat geeft wel rust voor jou. Wij hadden vroeger een weimaraner teef die reageerde andersom. Als de bel ging en bij bezoek dat binnen kwam blafte ze de sterren van de hemel. Maar toen mijn schoonzus een keer aanbelde toen we niet thuis waren en door het raam naar binnen keek zag ze onze hond naar haar kijken zonder ook maar een blafje. Ze waakte kennelijk alleen over ons en niet over het huis. Haha.

3Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 13:38

fenneke

fenneke

Wat fijn dat Aki zo mooi reageert Lekker dier is het toch 1989284751

4Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 13:45

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Heerlijk zo relaxt

https://twinkeltje.actieforum.com

5Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 14:14

blondie



twinkeltje schreef:Heerlijk zo relaxt
Nou ja relaxt.. zie dat ik het niet zo goed heb omschreven. Hij ging niet als een wilde tekeer met blaffen of grommen. Ik moest wel zeggen "Aak niet springen!" Al deed hij dat dan wel náást de man, en het was geen kleine man. Vervolgens werd een bal gepakt, en ging hij mee de keuken in om op het aanrecht met de voorpoten te gaan staan om te zien wat de man ging doen.
Het blijft wel een drukke enthousiaste hond. En het is dat ik deze man min of meer kende, anders had ik Aak verzocht om op de plaats te blijven tot het ok was om erbij te komen  Cool

Het is meer dat ik het fijn vind dat het prima is als vreemden over de vloer komen zonder allerlei restricties aan bezoekers te hoeven geven.
Dat vind ik zo fijn onder meer aan hem. Als wij het goed vinden is het ok. En vindt hij mensen helemaal leuk.

6Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 14:46

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Lekker vrolijk dus niet altijd handig met angstige mensen maar oke

https://twinkeltje.actieforum.com

7Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 16:37

Sterre



. Vervolgens werd een bal gepakt, en ging hij mee de keuken in om op het aanrecht met de voorpoten te gaan staan om te zien wat de man ging doen.
Het blijft wel een drukke enthousiaste hond. En het is dat ik deze man min of meer kende, anders had ik Aak verzocht om op de plaats te blijven tot het ok was om erbij te komen  Cool

Het is meer dat ik het fijn vind dat het prima is als vreemden over de vloer komen zonder allerlei restricties aan bezoekers te hoeven geven.
Dat vind ik zo fijn onder meer aan hem. Als wij het goed vinden is het ok. En vindt hij mensen helemaal leuk.[/quote]


lol!

8Lekker dier is het toch Empty Re: Lekker dier is het toch do okt 01 2020, 18:05

ranetje



Sterre schreef:Ja dat geeft wel rust voor jou. Wij hadden vroeger een weimaraner teef die reageerde andersom. Als de bel ging en bij bezoek dat binnen kwam blafte ze de sterren van de hemel. Maar toen mijn schoonzus een keer aanbelde toen we niet thuis waren en door het raam naar binnen keek zag ze onze hond naar haar kijken zonder ook maar een blafje. Ze waakte kennelijk alleen over ons en niet over het huis. Haha.
LOL dat is hier net zo Laughing

Zeker fijn blondie dat Aak zich vriendelijk gedraagt!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Lekker ding is het toch

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum