Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Grappig of niet?

+10
Marion.
Wildflower
sonj@
Mo Tsi Tsi
HillieS
Dazwa84
twinkeltje
Fotogravinnetje
thom
Mickie
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Grappig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Grappig of niet? za okt 03 2020, 21:02

ranetje



Mickie schreef:Werd ik vandaag gebeld door het animal-castingbureau waar ik eens wat voor gedaan heb met dezelfde vraag als in het openingsbericht. Kennelijk heeft de Talpa-medewerker te vaak bot gevangen en de casting uitbesteed. Toen ik het aanbod weer afwees, werd gevraagd of ik iemand anders wist met een Stabij. Ik heb vriendelijk uitgelegd waarom ik me werkelijk niemand kan voorstellen die dat wél zou willen.
Wat zeiden ze toen?
Ben ik best nieuwgierig naar.

27Grappig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Grappig of niet? za okt 03 2020, 21:22

Marion.



Mickie schreef:Werd ik vandaag gebeld door het animal-castingbureau waar ik eens wat voor gedaan heb met dezelfde vraag als in het openingsbericht. Kennelijk heeft de Talpa-medewerker te vaak bot gevangen en de casting uitbesteed. Toen ik het aanbod weer afwees, werd gevraagd of ik iemand anders wist met een Stabij. Ik heb vriendelijk uitgelegd waarom ik me werkelijk niemand kan voorstellen die dat wél zou willen.
En wat zeiden ze dan? Snapten ze jouw punten ook? Vond dat casting-bureau het wel grappig?

28Grappig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Grappig of niet? zo okt 04 2020, 01:48

Mickie

Mickie

De meneer van het castingbureau deed ook maar gewoon zijn werk, hij heeft geen invloed op het programma zelf. Wel had hij al bedongen dat de andere benodigde honden gewoon bij hun eigen baasjes konden blijven, en niet aan een medewerker afgegeven hoefden te worden. Hij snapte wel wat ik bedoelde toen ik zei dat je zo'n grap nooit met een kind uit zou halen.

29Grappig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Grappig of niet? zo okt 04 2020, 10:20

~Suzanne~



verbazingwekkend dat ze bij zo'n castingburo niet gewoon zeggen tegen die Talpa meneer "sorry, doen we niet aan mee, is niet grappig voor eigenaar en hond(en)".

Suzanne

30Grappig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Grappig of niet? ma okt 05 2020, 02:07

Mickie

Mickie

~Suzanne~ schreef:verbazingwekkend dat ze bij zo'n castingburo niet gewoon zeggen tegen die Talpa meneer "sorry, doen we niet aan mee, is niet grappig voor eigenaar en hond(en)".
Vind ik niet raar hoor, ze doen waarvoor ze ingehuurd worden: dieren casten. Ze kijken alleen of de dieren in kwestie het aankunnen, of ze er niet onder lijden (en naar mijn ervaring houden ze dat goed in de smiezen).

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum