Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welkom hondenformleden.

+17
Caro
Mickie
Sterre
Teckeltoos
Alfilillo
kooi
Fotogravinnetje
ranetje
LaRep
Wildflower
Emma
DeDiana
Marion.
Mo Tsi Tsi
twinkeltje
Dazwa84
thom
21 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Welkom hondenformleden. Empty Welkom hondenformleden. za sep 26 2020, 23:09

thom



Welkom allemaal.
Nog slechts 2 uur voordat het Hondenforum offline gaat, dat gaat maximaal 7 dagen duren. Maar gelukkig is dit hopelijk een goed alternatief om met elkaar in contact te blijven.
Wij zullen jullie zo goed mogelijk proberen te helpen. Welkom hondenformleden. 2294098209

2Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 00:52

Dazwa84



Het is pas in de nacht van zondag op maandag dacht ik?

*Never mind* :)

3Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 01:27

thom



Dazwa84 schreef:Het is pas in de nacht van zondag op maandag dacht ik?

*Never mind* :)

Dacht ik ook. Maar al sinds een half uurtje niet meer bereikbaar.

4Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 07:46

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Ik zie alles gewoon nog

https://twinkeltje.actieforum.com

5Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 09:03

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Ik zojuist niet. Oh goeiemogge

6Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 09:32

Marion.



Hoi allemaal, ik wist mijn wachtwoord blijkbaar nog haha

7Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 09:58

DeDiana

DeDiana

Ik ben er ook Cool

8Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 10:03

Emma



Ik ben ook aangemeld, een week is misschien toch wel lang :) goeiemorgen forummers.

9Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 10:40

Wildflower

Wildflower

Goedemorgen,
Het was mij wel duidelijk dat het forum op zaterdagnacht/zondagochtend Uit de lucht zou gaan.
Gelukkig kunnen we hier voor nood terecht🙂

10Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 11:07

LaRep



Goedemorgen allemaal, wat leuk dat dit forum het nog doet...

11Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 11:52

ranetje



Ik dacht ook dat HF vanavond pas uit de lucht zou gaan, maar het is al weg.
Nu maar hopen en duimen dat alles goed gaat.
Het is een enorm karwei om alles over te zetten.

12Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 12:06

thom



ranetje schreef:Ik dacht ook dat HF vanavond pas uit de lucht zou gaan, maar het is al weg.
Nu maar hopen en duimen dat alles goed gaat.
Het is een enorm karwei om alles over te zetten.

Ik hoop en duim met je mee.

13Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 12:25

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Echt vreemd dit zet ik net op HF
Welkom hondenformleden. A_test10

https://twinkeltje.actieforum.com

14Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 12:45

thom



twinkeltje schreef:Echt vreemd dit zet ik net op HF
Welkom hondenformleden. A_test10

Welkom hondenformleden. 2190059120 Welkom hondenformleden. 2190059120

15Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 12:55

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

twinkeltje schreef:Echt vreemd dit zet ik net op HF
Welkom hondenformleden. A_test10
Heb het even nagevraagd. Komt waarschijnlijk doordat je mod bent. Maar wat je sinds vannacht 1 uur post, gaat niet mee met de update

16Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 13:33

twinkeltje

twinkeltje
Admin

O maar ik ben geen mod alleen bij de fotowedstrijd kan ik wat, maar die permissie is misschien genoeg

https://twinkeltje.actieforum.com

17Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 13:42

kooi



Hoi,

Hondenforum is naar mijn idee toch al een tijdje een zinkend schip, maar goed. Een week zonder is toch een beetje te heftig, haha. Welkom hondenformleden. 2294098209

Leuke emoticons trouwens.
Fijne zondag! Welkom hondenformleden. 1222624091

18Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 14:37

Alfilillo



Hoi! Me hier ook maar even aangemeld.

19Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 14:38

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Leuk om al die aanmeldingen te zien. Het levert alleen nog niet heel erg veel posts op tot nog toe ;) (Niet dat ik zo veel te melden heb... Zal straks even wat foto's plaatsen)

20Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 14:49

ranetje



Fotogravinnetje schreef:Leuk om al die aanmeldingen te zien. Het levert alleen nog niet heel erg veel posts op tot nog toe ;) (Niet dat ik zo veel te melden heb... Zal straks even wat foto's plaatsen)
Het is ook even zoeken naar hoe het hier werkt.
Als ik op reply klik komt er een schermpje 'nieuw bericht' net als bij nieuwe post.
Dat snap ik al niet scratch

21Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 14:54

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Je kunt ook via Snel reageren een reactie schrijven. Maar in feite maak je dan toch ook een nieuwe post? Niet een nieuw onderwerp. Ook op het HF was dat zo. Verschil is nu dat de titel van je bericht niet automatisch Re:topictitel is, maar dat daar niets staat (staat er dan wel weer na het posten)



Laatst aangepast door Fotogravinnetje op zo sep 27 2020, 14:56; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Toevoeging)

22Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 17:24

Teckeltoos

Teckeltoos

Net wat foto's geplaatst.

kooi vinden dit bericht leuk

23Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 17:54

Sterre



DeDiana schreef:Ik ben er ook Cool

Ik ook. Even kijken of het lukt zo

24Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 18:27

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Het is even wennen inderdaad ik denk dat het nieuwe HF dalijk ook wel even moet wennen, maar voor je het weet is het weer als gewoon.
Ik zal de heropening wel missen van HF dan ben ik net een lang weekend weg Welkom hondenformleden. 3509979679

https://twinkeltje.actieforum.com

25Welkom hondenformleden. Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 18:46

thom



twinkeltje schreef:Het is even wennen inderdaad ik denk dat het nieuwe HF dalijk ook wel even moet wennen, maar voor je het weet is het weer als gewoon.
Ik zal de heropening wel missen van HF dan ben ik net een lang weekend weg Welkom hondenformleden. 3509979679

Nou ja zeg Dees, dan blijf je maar lekker thuis hoor.
(wie weet gat het wel weer wat eerder open, de tijd is vrij ruim genomen. Vandaag las ik op de chat, dat ze zelfs iets voorlopen, maar het wel een enorme berg werk is.)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum