Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welkom hondenformleden.

+17
Caro
Mickie
Sterre
Teckeltoos
Alfilillo
kooi
Fotogravinnetje
ranetje
LaRep
Wildflower
Emma
DeDiana
Marion.
Mo Tsi Tsi
twinkeltje
Dazwa84
thom
21 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 19:48

Marion.



thom schreef:
twinkeltje schreef:Het is even wennen inderdaad ik denk dat het nieuwe HF dalijk ook wel even moet wennen, maar voor je het weet is het weer als gewoon.
Ik zal de heropening wel missen van HF dan ben ik net een lang weekend weg Welkom hondenformleden. - Pagina 2 3509979679

Nou ja zeg Dees, dan blijf je maar lekker thuis hoor.
(wie weet gat het wel weer wat eerder open, de tijd is vrij ruim genomen. Vandaag las ik op de chat, dat ze zelfs iets voorlopen, maar het wel een enorme berg werk is.)
Thom, maak je geen illusies. Hou die 7 dagen aan (en dan niet eens als maximaal ;) ). Hou gewoon rekening met een week, en dat er een paar jaar aan topics verloren is gegaan, dan kan het alleen maar meevallen.

27Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 19:49

Marion.



Deesssss, waar is het roze pluche. En al die leuke rangen die iedereen had? Of was dat het noodhondenforum voor deze?

28Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 19:55

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Dat was een ander forum met die rangen ik heb er toen 2 gemaakt om te kijken welke het beste was, die andere met die rangen is vanzelf verdwenen.
En deze blijft nog steeds blijkbaar

https://twinkeltje.actieforum.com

29Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 19:56

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Thom over welke chat heb jij het????

https://twinkeltje.actieforum.com

30Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:00

Mickie

Mickie

Ook ingeschreven. Dacht dat ik dat jaren geleden al had gedaan maar zie me niet tussen de leden staan. Oh well ... Cool

31Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:01

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Als je naar het hondenforum gaat, staat daar niet alleen een link naar hier, maar ook naar een chatroom

32Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:05

Marion.



twinkeltje schreef:Dat was een ander forum met die rangen ik heb er toen 2 gemaakt om te kijken welke het beste was, die andere met die rangen is vanzelf verdwenen.
En deze blijft nog steeds blijkbaar
Oh jammer, die roze was geweldig haha

33Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:10

twinkeltje

twinkeltje
Admin

O die zie ik niet, maar ik denk dat als daar veel bezig zijn he gillend weg rent

https://twinkeltje.actieforum.com

34Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:12

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Marion. schreef:
twinkeltje schreef:Dat was een ander forum met die rangen ik heb er toen 2 gemaakt om te kijken welke het beste was, die andere met die rangen is vanzelf verdwenen.
En deze blijft nog steeds blijkbaar
Oh jammer, die roze was geweldig haha
Ik geloof dat heel veel het daar niet mee eens waren dit is ook roze geweest Cool

https://twinkeltje.actieforum.com

35Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:17

Marion.



twinkeltje schreef:
Marion. schreef:
twinkeltje schreef:Dat was een ander forum met die rangen ik heb er toen 2 gemaakt om te kijken welke het beste was, die andere met die rangen is vanzelf verdwenen.
En deze blijft nog steeds blijkbaar
Oh jammer, die roze was geweldig haha
Ik geloof dat heel veel het daar niet mee eens waren dit is ook roze geweest Cool
Denk het wel. Helemaal des Twinkels. Vond iedereen leuk, volgens mij haha

36Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:19

Teckeltoos

Teckeltoos

Haha ik vond die rangen wel grappig

heb nog wel een vraagje
Een topic titel moet minimaal 10 letters hebben.
Is dat ook te veranderen ?

37Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:30

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

twinkeltje schreef:O die zie ik niet, maar ik denk dat als daar veel bezig zijn he gillend weg rent
Het is er vrij rustig, eerlijk gezegd. Dit is de link: https://www.hondenforum.nl/chat.php

38Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 20:32

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Teckeltoos schreef:Haha ik vond die rangen wel grappig

heb nog wel een vraagje
Een topic titel moet minimaal 10 letters hebben.
Is dat ook te veranderen ?

Ik heb er minimaal 3 tekens van gemaakt

39Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. zo sep 27 2020, 22:12

Caro

Caro

Ik ben er ook (Caro... Caroline met Jessie) Welkom hondenformleden. - Pagina 2 3537583024 haha
Volgens mij had ik hier al een account, maar ik zag niets, dus wellicht was dat nog het noodhondenforum van hiervoor.
Ik had natuurlijk de topic(s) niet gezien dat het HF er een week uit zou liggen Welkom hondenformleden. - Pagina 2 2190059120

40Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 07:52

Teckeltoos

Teckeltoos

Fotogravinnetje schreef:
Teckeltoos schreef:Haha ik vond die rangen wel grappig

heb nog wel een vraagje
Een topic titel moet minimaal 10 letters hebben.
Is dat ook te veranderen ?

Ik heb er minimaal 3 tekens van gemaakt

Top Welkom hondenformleden. - Pagina 2 1363739521

41Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 09:34

Simone-H

Simone-H

Goedemorgen.

Hoewel ik over het algemeen niet erg veel post, zou ik het forum wel missen. Dus ben ik ook hierheen gegaan.

Groetjes

42Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 09:35

Simone-H

Simone-H

Meteen maar een vraag: Hoe maak ik een profiel foto?

Groetjez

43Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 09:55

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Simone-H schreef:Meteen maar een vraag: Hoe maak ik een profiel foto?

Groetjez
Via Profiel - Avatar. Daar heb je verschillende opties. Er staat ook bij waard de foto technisch gezien aan moet voldoen. Als je verdere hulp nodig hebt, geef je maar een gil, dan probeer ik wat meer gedetailleerd uit te leggen

44Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 12:39

Simone-H

Simone-H

Een avatar is gelukt.
 Maar ik wilde een foto en dat is nog niet gelukt. Er staat dat ik de “url” waar die foto in staat daar moet plaatsen, maar ik zie geen “url”
Shocked

45Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 13:09

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Simone-H schreef:Een avatar is gelukt.
 Maar ik wilde een foto en dat is nog niet gelukt. Er staat dat ik de “url” waar die foto in staat daar moet plaatsen, maar ik zie geen “url”
Shocked
url is het internetadres van de foto. Je kunt ook zelf een foto uploaden, maar die moet dan al klein genoeg zijn

46Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 13:29

Simone-H

Simone-H

Het is gelukt. Laughing Laughing

Het was meer geluk dan wijsheid, maar dat mag de pret niet drukken.
Bedankt voor de hulp.

47Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 13:34

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Fijn dat het gelukt is Welkom hondenformleden. - Pagina 2 4162842439

48Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 16:29

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Het gaat voorspoedig met de upgrade van het hondenforum. De fase die het langst gaat duren is nu begonnen: indexeren van alle ruim 6 miljoen berichten. Dan werkt de zoekfunctie straks ook weer naar behoren. Deze fase gaat wel een aantal dagen kosten. Daarna moeten er nog wat kleine aanpassingen gedaan worden en komt het forum weer online

49Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 16:34

thom



Fotogravinnetje schreef:Het gaat voorspoedig met de upgrade van het hondenforum. De fase die het langst gaat duren is nu begonnen: indexeren van alle ruim 6 miljoen berichten. Dan werkt de zoekfunctie straks ook weer naar behoren. Deze fase gaat wel een aantal dagen kosten. Daarna moeten er nog wat kleine aanpassingen gedaan worden en komt het forum weer online

Wat een enorme klus zeg.

50Welkom hondenformleden. - Pagina 2 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 17:20

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Fijn dat je ons op de hoogte houd Welkom hondenformleden. - Pagina 2 3419661580

https://twinkeltje.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum