Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welkom hondenformleden.

+17
Caro
Mickie
Sterre
Teckeltoos
Alfilillo
kooi
Fotogravinnetje
ranetje
LaRep
Wildflower
Emma
DeDiana
Marion.
Mo Tsi Tsi
twinkeltje
Dazwa84
thom
21 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 17:39

Marion.



Is het een idee om een "status" topic hier aan te maken? Ze zullen denk ik niet zo snel in dit topic duiken omdat ze niet verwachten dat hier de status van het overzetten staat...

thom vinden dit bericht leuk

52Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 17:54

thom



Marion. schreef:Is het een idee om een "status" topic hier aan te maken? Ze zullen denk ik niet zo snel in dit topic duiken omdat ze niet verwachten dat hier de status van het overzetten staat...

Goed idee Marion.

53Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma sep 28 2020, 18:11

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Ik heb er even een topic aan gewijd

twinkeltje vinden dit bericht leuk

54Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. wo sep 30 2020, 13:01

Nakisha

Nakisha

Nou, daar ben ik dan ook hoor. Hoezo forumverslaafd, hahah....

55Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. wo sep 30 2020, 13:05

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Valt mee je hebt al een paar dagen volgehouden Laughing

https://twinkeltje.actieforum.com

56Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma okt 19 2020, 21:08

Tenmashi



Ik heb me ook maar aangemeld, zo vaak post ik niet maar ik krijg toch ontwenningsverschijnselen. Laughing Wilde ook wat opzoeken op het hondenforum maar dat gaat dus niet.

57Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. ma okt 19 2020, 21:50

Marion.



Tenmashi schreef:Ik heb me ook maar aangemeld, zo vaak post ik niet maar ik krijg toch ontwenningsverschijnselen. Laughing Wilde ook wat opzoeken op het hondenforum maar dat gaat dus niet.
Dat terug willen zoeken is het grootste euvel denk ik, hahaha

58Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. do okt 22 2020, 08:16

Izzie_Lot



Ha, ik miste het ook dus heb me ook hier maar aangemeld :-)

59Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. do okt 22 2020, 12:09

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Leuk het is wel anders dan HF gewoon hoor super rustig, daarom hoop ik dat er een hoop geschiedenis op hf toch bewaard blijft dat geeft toch heel veel meer

https://twinkeltje.actieforum.com

60Welkom hondenformleden. - Pagina 3 Empty Re: Welkom hondenformleden. do okt 22 2020, 19:54

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Nu ja, als de anderen die anders op het HF rond hangen hier zouden zijn, zou het ook drukker zijn.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum