Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Alfil polyradiculoneuritis

+11
Crutz-sic
Nakisha
Caro
thom
Fotogravinnetje
Wildflower
ranetje
Boutje
Marion.
twinkeltje
Alfilillo
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 Empty Re: Alfil polyradiculoneuritis za nov 21 2020, 18:05

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Omdat het HF vanavond weer online komt, heb ik zojuist de post van dit topic voorbereid voor daarginds. Dus het zal er al snel op komen te staan als we het forum weer kunnen bezoeken

Friesenfransman vinden dit bericht leuk

102Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 Empty Re: Alfil polyradiculoneuritis za nov 21 2020, 18:15

Alfilillo



twinkeltje schreef:Ik vind jullie heel knap jij moet enorm veel liefde en geduld hebben volgens mij om dit allemaal te kunnen Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 1989284751

Wat lief dat je dat zegt! Ik ben ook gek op Alfil. De afgelopen weken heb ik bijna niet kunnen werken (maar 25% van de normale uren) omdat het pilatescentrum gesloten was vanwege de coronamaatregelen. Maar misschien had dat zo moeten zijn, want daardoor heb ik wel heel veel tijd voor Alfil gehad.

Friesenfransman vinden dit bericht leuk

103Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 Empty Re: Alfil polyradiculoneuritis za nov 21 2020, 18:16

Alfilillo



Fotogravinnetje schreef:Omdat het HF vanavond weer online komt, heb ik zojuist de post van dit topic voorbereid voor daarginds. Dus het zal er al snel op komen te staan als we het forum weer kunnen bezoeken

Dat is superlief van je Fotogravinnetje! Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 1989284751

104Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 Empty Re: Alfil polyradiculoneuritis za nov 21 2020, 20:10

ranetje



Fotogravinnetje schreef:Omdat het HF vanavond weer online komt, heb ik zojuist de post van dit topic voorbereid voor daarginds. Dus het zal er al snel op komen te staan als we het forum weer kunnen bezoeken
Geweldig lief van je Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 1989284751

105Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 Empty Re: Alfil polyradiculoneuritis za nov 21 2020, 20:12

ranetje



Alfilillo schreef:
twinkeltje schreef:Ik vind jullie heel knap jij moet enorm veel liefde en geduld hebben volgens mij om dit allemaal te kunnen Alfil polyradiculoneuritis - Pagina 5 1989284751

Wat lief dat je dat zegt! Ik ben ook gek op Alfil. De afgelopen weken heb ik bijna niet kunnen werken (maar 25% van de normale uren) omdat het pilatescentrum gesloten was vanwege de coronamaatregelen. Maar misschien had dat zo moeten zijn, want daardoor heb ik wel heel veel tijd voor Alfil gehad.
Dat is eigenlijk een gelukje bij de narigheid.

Maar wel geweldig zoals je je best doet voor Alfil.
Ben het helemaal eens met twinkeltje.

Friesenfransman vinden dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum