Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Onofficiële status van de update van het hondenforum

+30
Tenmashi
Maureen/Nova
Lynnepien
Nelleke1
Simone-H
rebble
Mo Tsi Tsi
Sterre
blondie
Alfilillo
kooi
** Angela **
ramiek
Pendrag
fenneke
petra1
Fire75
sonj@
Persistence
Teckeltoos
ellen en de bimanen
meta
Nakisha
Caro
thom
Marion.
twinkeltje
ranetje
Emma
Fotogravinnetje
34 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 12]

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

De status van de update van het hondenforum zoals ik die begrepen heb van Bero. Ik kan niet garanderen dat alle informatie klopt, al probeer ik uiteraard zorgvuldig te zijn en bij nieuws de boel te updaten.
Gisteren en vanochtend is Bero hard bezig geweest met backup maken van het hondenforum, database laten aanpassen naar de nieuwere versie van de software, weer backup maken, forumsoftware updaten, modules installeren etc en op dit moment is de langdurigste klus bezig: het indexeren van alle ruim 6 miljoen berichten door de zoekfunctie. Deze stap is noodzakelijk om de zoekfunctie weer te laten werken. Dit laten doen terwijl het forum actief is, zou voor een onwerkbaar traag forum zorgen, dus we zullen echt geduld moeten hebben. Als dit over een paar dagen klaar is, zijn er nog maar enkele handelingen nodig om het forum weer online en actief te krijgen.
Om een idee te geven van hoeveel werk het is: als de computer gemiddeld 15 berichten per seconde indexeert, kost het nog steeds een dag of 5 voor het klaar is. Ik heb geen idee hoe snel het daadwerkelijk gaat, maar deze getallen geven in ieder geval een indruk van waarom het echt dagen zal gaan duren

twinkeltje vinden dit bericht leuk

Emma



Het lijkt me een enorme klus, ik vind het superknap van Bero.

ranetje



Dat het een enorme klus zou zijn was al duidelijk.
Ik wens Bero (en jou) alle sterkte om dit huzarenstukje voor elkaar te krijgen.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Ik ben benieuwt naar het nieuwe

https://twinkeltje.actieforum.com

Marion.



Bedankt voor de update!

En natuurlijk is het een enorme klus, het is niet even copy and paste. Bovendien heeft hij honderden gillers achter hem aan als er wat fout loopt. Ik benijd hem alvast niet (want als het wel soepel verloopt, komen er ook weer gillers die het beter wisten)

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

ranetje schreef:Dat het een enorme klus zou zijn was al duidelijk.
Ik wens Bero (en jou) alle sterkte om dit huzarenstukje voor elkaar te krijgen.
Ik doe niets, hoor. Behalve de hele dag in de chat hangen, waar Bero ook af en toe wat vertelt

Marion.



Haha, goed zo. Blijf maar doen zo 😁

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Jij doet genoeg je helpt mij dat is ook heel fijn Onofficiële status van de update van het hondenforum 1222624091

https://twinkeltje.actieforum.com

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Als iedereen zich netjes blijft gedragen is dat ook geen werk :)

thom



Fotogravinnetje schreef:Als iedereen zich netjes blijft gedragen is dat ook geen werk :)

Jij bent sneller dan ik hoor, snap nog niet zo heel veel van 'de knopjes en schuifjes', en dan blijf ik er liever vanaf voordat ik alles door elkaar gooi. Onofficiële status van de update van het hondenforum 2294098209

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Och dan ben jij gewoon het mopper modje, kan je in discussie met mensen die wat te mopperen hebben Onofficiële status van de update van het hondenforum 1989284751

https://twinkeltje.actieforum.com

thom



twinkeltje schreef:Och dan ben jij gewoon het mopper modje, kan je in discussie met mensen die wat te mopperen hebben Onofficiële status van de update van het hondenforum 1989284751

Onofficiële status van de update van het hondenforum 3642810041

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Ik ben dan weer beter met knopjes en schuifjes dan met mensen ;)

thom



Fotogravinnetje schreef:Ik ben dan weer beter met knopjes en schuifjes dan met mensen ;)

En zo vullen we elaat mooi aan.

ranetje



Fotogravinnetje schreef:
ranetje schreef:Dat het een enorme klus zou zijn was al duidelijk.
Ik wens Bero (en jou) alle sterkte om dit huzarenstukje voor elkaar te krijgen.
Ik doe niets, hoor. Behalve de hele dag in de chat hangen, waar Bero ook af en toe wat vertelt
Jawel, jij geeft hem morele ondersteuning Cool Laughing

Caro

Caro

Hartstikke fijn dat jullie er zoveel moeite en tijd insteken! Onofficiële status van de update van het hondenforum 807120329

Nakisha

Nakisha

Geweldig bezig. IT is geen gemakkelijk gebeuren en vaak langdurig. Al doet ie er drie weken over, als dat betekend dat we een beter forum krijgen ben ik gelukkig.
Ik vind het al superknap als het daadwerkelijk helemaal LUKT.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

3 Weken Onofficiële status van de update van het hondenforum 2294098209 ik heb mijn grenzen Crying or Very sad

https://twinkeltje.actieforum.com

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Ik kan vertellen dat de boel werkt. Zonder zoekfunctie. Enige wat nog niet goed werkt (als het intussen niet al opgelost is), zijn afbeeldingen die niet via https opgevraagd worden. Dus mogelijk is een deel van de afbeeldingen straks niet meer zichtbaar, maar dat gold toch al voor veel oudere afbeeldingen

meta vinden dit bericht leuk

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Dat klinkt beter, hoewel ik nu wel aan mijn bakplicht toe kom Onofficiële status van de update van het hondenforum 2161179257

https://twinkeltje.actieforum.com

Marion.



Fotogravinnetje schreef:Ik kan vertellen dat de boel werkt. Zonder zoekfunctie. Enige wat nog niet goed werkt (als het intussen niet al opgelost is), zijn afbeeldingen die niet via https opgevraagd worden. Dus mogelijk is een deel van de afbeeldingen straks niet meer zichtbaar, maar dat gold toch al voor veel oudere afbeeldingen
Dat is mooi! Dat oude afbeeldingen niet meer werken is jammer, maar inderdaad veel werkte gewoon al niet meer. Vond laatst wel een ontzettend leuke foto van 13 jaar oud ofzo (door iemand anders gemaakt), maar ja... had ik hem maar moeten opslaan. Je kunt niet verwachten dat het forum je foto-archief is.

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Je kunt op zich de link gewoon volgen, maar ze worden niet meer in het bericht weergegeven

Marion.



Fotogravinnetje schreef:Je kunt op zich de link gewoon volgen, maar ze worden niet meer in het bericht weergegeven
Snap ik. En wie het niet snapt heeft pech haha

thom



Weet iemand misschien of er al bekend is wanneer het forum weer online komt ?

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Als het indexeren door de zoekfunctie klaar is, kan de boel weer opengezet worden. En nee, niemand weet hoe lang dat nog gaat duren, want er zit geen voortgangsbalk bij, voor zo ver ik begrepen heb. Het is ook nog geen zondag

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 12]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Kiara update

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum