Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Onze lieve pup overleden door snauw van volwassen hond.

+12
Caro
ranetje
Alfilillo
Boutje
meta
AnSen
Mo Tsi Tsi
thom
Marion.
twinkeltje
Sterre
Noeska100!
16 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Noeska100!



Lieve allemaal,
ik en mijn gezin zijn kapot van verdriet! Eergister middag om half 1 waren de honden telkens bezig met het botje van elkaar afpakken want natuurlijk willen ze elkaars botje..De pup bleef maar op de plaats van mijn volwassen hond komen en haalde we constant al weg..op een gegeven moment denk je nou laat ze het maar uitzoeken omdat dit zo vaak gebeurd en ze al 4 weken samen alleen thuis zijn samen slapen noem maar op.. het waren maatjes???? Toen mijn pup op de plaats kwam snauwde mijn oudste hond de pup en beet hem het duurde 1 seconde het was echt een snauw maar haar bek zat tussen zijn kop. Pup viel meteen op zijn ruggentje tong uit de mond hij viel weg. We schrokken enorm en wisten dat het niet goed was! Ik schreeuwde naar mijn vriend nuuuuuu naaar de dierenarts nuuuuu en binnen 20 minuten was hij daar. Ik ben thuis gebleven met mijn dochtertje van 3. Het was dramatisch we schreeuwde en huilde zo hard.. Het begin werd er gedacht aan een shock maar toen er bloed uit zijn neusje kwam hebben ze hem meteen onder de mri gedaan. Beestje heeft zonder zuurstof gezeten. Wat bleek heel zijn longen zaten vol met vocht. In zijn kop zaten 2 gaatjes oor en onder het oog. Dierenarts vond het geen harde bijt. Mijn lieve pup heeft de hele dag gevochten en was zo benauwd ????zijn ene pupil was groter als de ander en kwam er uit dat hij een koptrauma had. Zijn hele coördinatie was weg. Lag alleen maar op zijn zij te happen naar adem aan de zuurstof en het infuus. Hij reageerde op mij als ik zijn naam zei dat deed me zo ontzettend pijn. We werden door gestuurd na 7 uur naar anicura ziekenhuis in rijswijk hier werd hij meteen in de cofeuse gelegd met zuurstof erbij. We konden niks meer doen en moesten het aan de artsen naar overlaten.
toen was het 19:00 in de avond.
Om 00:01 werden we gebeld het ging slechter werd benauwder en de longen liepen nog meer vol hij moest onder narcose aan de beademing.ander halfuur later is zijn hartje ermee gestopt hij kon het niet meer aan. Ze hebben hier alles aangedaan maar het zat er niet meer in???? ik ben zo kapot van verdriet in de 4 weken tijd dat we hem hebben zijn ik en mijn gezin zoveel van hem gaan houden. Hij was al ziek uit het nest giardia zwaar ondervoed beestje..We zijn dierenarts in en uit geweest met hem hij hield niks meer binnen. Ontzettend veel geld kwijt aan hem geweest maar hadden alles voor hem over echt alles!!!! Hij knapde weer op hij was zo gelukkig en kwam aan en dan nu dit..ik heb hier geen woorden voor en ik weet niet wat ik met mij verdriet aan moet???? Mijn andere hond zit sinds gister te trillen ze voelt het. Ze piept ze huilt en is alleen maar aan het zoeken. Wij voelen ons schuldig maar weten dat we hier niks aan konden doen.
Ik hoop zo op steun ik mis hem zo erg en we zijn pas 14 uur verder dat hij overleden is alle hoop is in een klap weg..Hij word individueel gecremeerd en hebben hem vanmorgen nog kunnen zien en afscheid nemen. Ben zo bang dat hij pijn heeft gehad..

Sterre



Och wat een drama. Wat erg voor jullie. Maar ik heb ook te doen met je andere hond die van slag is waarschijnlijk omdat jullie zo’n verdriet hebben. Zo te lezen heeft hij een snauw heeft gegeven om zijn botje te verdedigen en die snauw is heel erg verkeerd terecht gekomen op het hoofdje van je pup. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Och wat verschrikkelijk heel veel sterkte

https://twinkeltje.actieforum.com

Marion.



O, wat afschuwelijk. Dat beeld zal niet snel van je netvlies verdwijnen. Heel veel sterkte Onze lieve pup overleden door snauw van volwassen hond. 3021125878

thom



Wat een vreselijk drama zeg. Heel erg veel sterkte.

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Heel veel sterkte gewenst, wat een drama.

AnSen



Wat verschrikkelijk wens jullie dan ook heel veel sterkte met dit grote verdriet

meta



Heel veel sterkte
Ik hoop maar dat jullie de andere hond het niet kwalijk nemen hij kan er ook niets aan doen dat zijn waarschuwing zo verkeerd is afgelopen

Boutje



Wat vreselijk...
Een terechte correctie die zo fout aankomt...
Heel veel sterkte!

Alfilillo



Wat afschuwelijk voor jullie en wat een vreselijke pech.
Heel veel sterkte.

Noeska100!



Lieve allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes..dit doet ons goed we nemen onze hond niks kwalijk het is nooit haar bedoeling geweest ze was gek op hem! Ze sliep met hem samen het waren maatjes..😔 het is nog zo onwerkelijk en wat doet het pijn..we missen hem. Weet niet of we nog een nieuwe pup nemen hij is niet vervangbaar! En dan voelen wij ons toch schuldig.. we zijn pas een paar dagen verder het is nog zo vers wat een verdriet hebben wij😔😭 bedankt voor alle steun!

ranetje



Wat ontzettend verdrietig.
Net op de verkeerde plek.
Niemand kan er wat aan doen, jullie andere hond ook zeker niet.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit drama.

Caro

Caro

Wat een vreselijk drama zeg Onze lieve pup overleden door snauw van volwassen hond. 3021125878
Dit is een afschuwelijk ongeluk... niemand heeft schuld, ook je andere hond niet, ook jullie niet. Dit zijn van die dingen waarbij je tijd zou willen terugdraaien, maar helaas kan dat niet. Een ongeluk zit soms echt in een heel klein hoekje en is binnen een seconde gebeurd.
Vreselijk :( Heel veel sterkte gewenst!

meriamw



Vreselijk, veel sterkte

ramiek

ramiek

Wat erg! Heel veel sterkte!

Nelleke1



O wat erg voor jullie. Heel veel sterkte.

Wolfsblut



Vreselijk. Wat een drama om dit te moeten meemaken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum