Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verhuizen! Handig voor de hond? Vloer etc

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Tenmashi



Het zat al in de planning, maar nu is me onverwacht vroeg het perfecte huisje aangeboden. Ik moet uit mijn huidige woning omdat deze gesloopt gaat worden, en eigenlijk vind ik dat ook niet zo erg want ik grijp nu meteen mijn kans om wat groter te gaan wonen. Verhuizing staat gepland voor in januari, dus tijd om voor te bereiden. Het gaat om een huurwoning trouwens, en momenteel ben ik hondloos maar voor begin volgend jaar staat er een pup op de planning. :)

Het eerste waar ik over zat te mijmeren en waarbij ik het hondenforum miste is de keuze van een vloer. Momenteel heb ik voornamelijk laminaat en in de slaapkamer vinyl. Het laminaat heeft door wat ongelukjes van mijn reeds overleden oude hond al wat beschadigingen, en honden glijden er natuurlijk ook makkelijk over uit.. dus ik sta niet te springen om weer laminaat te nemen, al gaat het huidige wel mee om in een hal of zo te gebruiken.

Heb zitten kijken naar PVC wat net als laminaat gelegd kan worden maar vochtbestendig is, en de andere logische optie is natuurlijk vinyl. Ik vind vinyl eigenlijk wel prima en het is ook lekker praktisch en geen glijbaan, dus daar neig ik momenteel wel naar. Zag ook dat sommige winkels gratis het vinyl voor je komen leggen dus dat is ook wel fijn.
Wat vinden jullie een fijne vloer met honden? Wel wat in een huurwoning kan/mag graag. :P

Nog andere praktische zaken waar ik rekening mee zou kunnen houden bij het intrekken in m'n nieuwe woning? scratch

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Ik heb altijd laminaat gehad wel ruw, ik vindt het fijn

https://twinkeltje.actieforum.com

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Ik heb hier in de woonkamer vloerbedekking liggen, maar anders zou voor mij ook zeil een optie zijn. Ik heb boven zeil liggen en op de slaapkamer zeil in laminaatmotief. Als je het niet weet, lijkt het net echt. Als je voor zeil gaat, moet je wel een goed merk nemen. Misschien ietsje duurder, maar wel stukken beter.
Voor de rest, er staan op internet lijstjes voor verhuizingen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum