Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Onofficiële status van de update van het hondenforum

+30
Tenmashi
Maureen/Nova
Lynnepien
Nelleke1
Simone-H
rebble
Mo Tsi Tsi
Sterre
blondie
Alfilillo
kooi
** Angela **
ramiek
Pendrag
fenneke
petra1
Fire75
sonj@
Persistence
Teckeltoos
ellen en de bimanen
meta
Nakisha
Caro
thom
Marion.
twinkeltje
ranetje
Emma
Fotogravinnetje
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 12]

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Ik heb het probleem ontdekt met de link. Vanaf hondenforum.nl wijst ie wel goed, maar vanaf hondenforum.nl/plaza of /index verwijst hij naar hondenforum.nl/index.php/chat.php en dat werkt dus niet. Zal Bero ervan op de hoogte stellen

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Ik mis ook mijn medische catalogus op hf

https://twinkeltje.actieforum.com

thom



twinkeltje schreef:Ik mis ook mijn medische catalogus op hf

Ik mis eigenlijk alles.

~Suzanne~



Ik begin steeds meer tot de conclusie te komen dat ik het niet mis, of althans niet zoals ik dacht het te zullen gaan missen.

Te zijner tijd zal het terugkomen, dan kan ik oude topics nog 's lezen, pb's weggooien...

Ik kijk zelfs hier maar af en toe en die chat.. het werkt, maar ik vind het niet echt fijn werken.

Suzanne

ranetje



Ik mis het HF zeker wel.
Uiteindelijk zal het vast goed komen.
Ik heb een beetje medelijden met Bero Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 2294098209 Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 13278467

petra1



Ook al post ik er niet veel, het bijlezen mis ik zeer zeker wel.
En de foto's van de pups van Mira ook.

thom



ranetje schreef:Ik mis het HF zeker wel.
Uiteindelijk zal het vast goed komen.
Ik heb een beetje medelijden met Bero Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 2294098209 Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 13278467

Ik heb ook een beetje (best veel eigenlijk) medelijden met Bero, hij zal waarschijnlijk echt zijn stinkende best doen om het forum weer helemaal oké online te krijgen, maar er zit gewoon veel, heel veel tegen.
Maar eerlijkheidshalve, ik mis het forum echt en het duurt ook best heel lang. Maar we zullen moeten afwachten, het is wat het is.

Fire75



Mis het ook, ook al post ik niet echt veel meer.

Een nieuw blanco forum was voor Bero een stuk sneller geweest

thom



Fire75 schreef:Mis het ook, ook al post ik niet echt veel meer.

Een nieuw blanco forum was voor Bero een stuk sneller geweest

Maar onschatbare informatie van vele, vele jaren verdwenen. Dat zou ik echt doodzonde vinden.

Fire75



thom schreef:
Fire75 schreef:Mis het ook, ook al post ik niet echt veel meer.

Een nieuw blanco forum was voor Bero een stuk sneller geweest

Maar onschatbare informatie van vele, vele jaren verdwenen. Dat zou ik echt doodzonde vinden.

Ja dat zeker Thom

Marion.



thom schreef:
ranetje schreef:Ik mis het HF zeker wel.
Uiteindelijk zal het vast goed komen.
Ik heb een beetje medelijden met Bero Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 2294098209 Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 13278467

Ik heb ook een beetje (best veel eigenlijk) medelijden met Bero, hij zal waarschijnlijk echt zijn stinkende best doen om het forum weer helemaal oké online te krijgen, maar er zit gewoon veel, heel veel tegen.
Maar eerlijkheidshalve, ik mis het forum echt en het duurt ook best heel lang. Maar we zullen moeten afwachten, het is wat het is.
Nu pas met Bero? Ik had het altijd al met Michiel. Dat gehijg in zijn nek.
Op de één of andere manier lijkt Bero compassie te krijgen, alleen maar fijn voor hem. Wel zuur voor Michiel.

sonj@



Toch is het jammer dat er geen update komt.

Marion.



sonj@ schreef:Toch is het jammer dat er geen update komt.
Absoluut, helemaal eens. En als Bero dat niet doet kan het toch via een modje? Branka???

** Angela **



Mss valt er wel niks te updaten
Hij is ermee bezig , t neemt meer tijd in beslag dan verwacht
We zien t vanzelf wel hoor als t forum t weer doet , en anders niet . T is maar een forum , er is nog zoveel meer te doen

Marianne0812 vinden dit bericht leuk

Nakisha

Nakisha

Ik begin het forum nu echt te missen. Maar ik kan ook het geduld wel opbrengen gelukkig. Hoop dat het gauw alsnog lukt. :)

Branka



** Angela ** schreef:Mss valt er wel niks te updaten
Hij is ermee bezig , t neemt meer tijd in beslag dan verwacht
We zien t vanzelf wel hoor als t forum t weer doet , en anders niet . T is maar een forum , er is nog zoveel meer te doen
Heb het Bero gevraagd en dit is het. Het loopt maar versnellen kan hij het niet.
Hij kijkt of hij binnenkort een vragenuurtje kan doen op de chat om e.e.a. uit te leggen.

Fire75



Dus het gaat nog wel een poos dure, anders hoeft dat vragenuurtje ook niet.

Snap dat Bero er niks aan kan doen en hij gigantisch zijn best doet.

Maar vraag mij toch stiekem af of dit niet de ondergang van het forum is 😭😭

Caro

Caro

Ik begin het nu ook wel te missen, al was ik al jaren niet meer heel erg actief, ik kwam er toch wel een paar keer per week om sommige dingen bij te lezen.
Ben heel erg benieuwd hoe het met de pups van Martijn gaat, volgens mij moeten er nu al een aantal bij de nieuwe (hondenforum)eigenaren zijn toch?
En laatst had ik een medisch vraagje, toen baalde ik wel, maar zowaar... ik kon het ook zelf aan Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 9 3149237707

Een vragenuurtje op de chat hoeft van mij niet, Bero doet al genoeg en laat hij zich maar op het forum concentreren en niet nog andere dingen erbij doen (is mijn mening).
Het is ook al door mijn hoofd gegaan, dat het misschien niet meer in orde komt en het Hondenforum zoals het was, nooit meer terugkomt.
Nou ja, we zullen zien...

Marion.



Branka schreef:
** Angela ** schreef:Mss valt er wel niks te updaten
Hij is ermee bezig , t neemt meer tijd in beslag dan verwacht
We zien t vanzelf wel hoor als t forum t weer doet , en anders niet . T is maar een forum , er is nog zoveel meer te doen
Heb het Bero gevraagd en dit is het. Het loopt maar versnellen kan hij het niet.
Hij kijkt of hij binnenkort een vragenuurtje kan doen op de chat om e.e.a. uit te leggen.
Ja, binnenkort een vragenuurtje, dat betekent dus ook dat het forum binnenkort nog niet online is.
Dat hij het niet kan versnellen snap ik, maar hij kan toch wel iets van percentages aangeven?

Emma



Ik krijg al afkickverschijnselen, ;)
Kijk af en toe op youtube naar de puppies van mira :)

Het duurt allemaal lang, maar het zal zijn redenen hebben ;) wacht het geduldig af. Straks ben ik het helemaal ontwent, haha.

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Voor wie het gemist heeft: er is een uitgebreide uitleg van wat er tot nog toe gedaan is en tegen welke problemen Bero aangelopen is

http://www.hondenforum.nl/

Caro

Caro

Ik had het dus gemist, maar heel fijn om wat uitleg te krijgen, al is het meeste Russisch voor me, maar in grote lijnen snap ik de problemen.
Het is afwachten dus, vooral op Farmfood begrijp ik, en dan kan er weer verder gewerkt worden. Ik hoop en duim dat het allemaal gaat lukken!

Emma



Bedankt voor de link fotogravinnetje. Nu weet ik ongeveer wat er speelt. Ik hoop dat we van of via farmfood snel weten of het forum blijft of terug komt.


ranetje



Fotogravinnetje schreef:Voor wie het gemist heeft: er is een uitgebreide uitleg van wat er tot nog toe gedaan is en tegen welke problemen Bero aangelopen is

http://www.hondenforum.nl/
Bedankt voor de link.
Dat gaat over nogal wat.
Hopelijk kan en wil FF meewerken.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Waarom ze nou zo moeilijk doen pfffffffffffff

https://twinkeltje.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Kiara update

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum