Nood honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nood honden forum

Voor als het HF forum eraf ligt.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Onofficiële status van de update van het hondenforum

+30
Tenmashi
Maureen/Nova
Lynnepien
Nelleke1
Simone-H
rebble
Mo Tsi Tsi
Sterre
blondie
Alfilillo
kooi
** Angela **
ramiek
Pendrag
fenneke
petra1
Fire75
sonj@
Persistence
Teckeltoos
ellen en de bimanen
meta
Nakisha
Caro
thom
Marion.
twinkeltje
ranetje
Emma
Fotogravinnetje
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 12]

Boutje



twinkeltje schreef:Waarom ze nou zo moeilijk doen pfffffffffffff

Denk niet dat ze echt moeilijk doen, ik denk zelfs dat ze van goede wil zijn.
Alleen jaren en jaren niks aan gedaan en aangezien de rest wel geëvolueerd is hopeloos verouderd en niet meer helemaal compatibel.
Of zo iets.

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Dat is inderdaad het probleem. Sinds 2016 was er helemaal niets meer gedaan aan de software van het forum. 4 jaar is veel in software-land. En het forum zelf is in al die jaren alleen maar gegroeid. Andere forums van enigszins vergelijkbaar formaat worden over het algemeen veel beter bijhouden

Marion.



Fotogravinnetje schreef:Dat is inderdaad het probleem. Sinds 2016 was er helemaal niets meer gedaan aan de software van het forum. 4 jaar is veel in software-land. En het forum zelf is in al die jaren alleen maar gegroeid. Andere forums van enigszins vergelijkbaar formaat worden over het algemeen veel beter bijhouden
We merken het over een half jaar wel.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Lol, optimist cheers

https://twinkeltje.actieforum.com

~Suzanne~



Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat niet "iedereen" mee is gegaan naar dit tijdelijke forum. Het kost nou eenmaal "even" om het oude forum goed over te zetten met alles wat daarbij komt kijken. Er bestaat kennelijk onvrede dat het forum niet draait. Ik denk vast te simpel met "kom dan hierheen, dan kun je in contact blijven"... maar goed, ik merk dan ook dat ik het forum niet heel erg mis. Soms een beetje, maar het is ook wel 's rustig dat het kalm is ;-)
Suzanne

fenneke

fenneke

Dat is ook wel iets waar ik mij over verbaas. Hier komen maar weinig oudleden. En gepraat wordt er maar weinig in vergelijk met het oude forum. Facebook heb ik niet dus weet niet hoe het daar is?
Maar ik wacht met liefde op het forum en gun bero alle tijd die nodog is. En sterkte

Mo Tsi Tsi

Mo Tsi Tsi

Met maar een paar mensen ben je natuurlijk ook snel uitgepraat.

Marion.



fenneke schreef:Dat is ook wel iets waar ik mij over verbaas. Hier komen maar weinig oudleden.  En gepraat wordt er maar weinig in vergelijk met het oude forum. Facebook heb ik niet dus weet niet hoe het daar is?
Maar ik wacht met liefde op het forum en gun bero alle tijd die nodog is. En sterkte
Hoe het op FB is? Ook heel rustig, met af en toe een opleving. Gisteren bv en Bero was er ook. Nog even en er komt een volksopstand hahaha.

~Suzanne~



Mo Tsi Tsi schreef:Met maar een paar mensen ben je natuurlijk ook snel uitgepraat.

Dás dus precies wat ik bedoel; ik had verwacht dat iedereen massaal naar hier zou komen om nog te kunnen blijven kletsen. Maar zo belangrijk vinden "we" het hondenforum dus ook weer niet?
En da's prima... maar dan niet zeuren en zaniken dat het allemaal zo lang duurt; da's in tegenspraak volgens mij.

Suzanne

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Het is misschien ook dat meer mensen er niet met Tapatalk op kunnen komen, ik heb ook geen idee of dat mogelijk gemaakt zou kunnen worden zodat het wel kan.
Ik zit nog steeds ouderwets met een kabel en computer aan een modem vast scratch

https://twinkeltje.actieforum.com

HillieS



~Suzanne~ schreef:
Mo Tsi Tsi schreef:Met maar een paar mensen ben je natuurlijk ook snel uitgepraat.

Dás dus precies wat ik bedoel; ik had verwacht dat iedereen massaal naar hier zou komen om nog te kunnen blijven kletsen. Maar zo belangrijk vinden "we" het hondenforum dus ook weer niet?
En da's prima... maar dan niet zeuren en zaniken dat het allemaal zo lang duurt; da's in tegenspraak volgens mij.

Suzanne
Als ik even puur voor mezelf spreek, maar misschien dat anderen dat wel herkennen...
Ik vind dit forum veel minder prettig werken dan het gewone HF. Ik lees hier wel mee, maar inderdaad, er zijn minder mensen, dus je bent sneller uitgepraat.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

Ja gewone hf is vertrouwd en heeft gewoon toch een uitstraling al klinkt het gek

https://twinkeltje.actieforum.com

HillieS



twinkeltje schreef:Ja gewone hf is vertrouwd en heeft gewoon toch een uitstraling al klinkt het gek
Inderdaad ja. Hopelijk lukt het snel om het forum weer tot leven te blazen

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Natuurlijk is het wat behelpen op dit forum. Maar alles laadt tenminste vlot. Ik had, al voor er iets aan update gedaan werd aan het HF, regelmatig dat ik een paar minuten moest wachten voor het forum weer reageerde. Dan wacht ik toch echt liever tot de update helemaal klaar is, met intussen hier en op de chat kijken.
Het stomme vind ik inderdaad dat ze op Facebook beginnen te roepen het oude forum dan tijdelijk online te zetten, met alle problemen en met straks verlies van alles wat er in de tijd tot het vernieuwde forum gezegd is, om contact te kunnen hebben, terwijl er dus een werkend forum is dat juist daar voor ingezet is, zonder dat je achteraf dingen niet meer terug kunt zoeken.
Daarbij ook het rare is dat als FarmFood al zoveel jaar een platform biedt, je als gebruikers opeens inspraak zou moeten hebben. Je hebt inspraak over wat FarmFood met de door jou geschreven teksten doet (mogen ze niet zomaar elders gebruiken), maar het platform zelf is puur en alleen van FarmFood. We hebben zelf gekozen om er gebruik van te maken, we hebben veel vrijheid, maar we blijven in feite wel te gast bij FarmFood. Zelfs als meubelstuk ;) Ben je het niet eens met hoe FarmFood het platform wenst aan te bieden en te onderhouden etc, staat het je vrij om een eigen platform op te richten en te kijken of je de mensen mee krijgt

HillieS



Fotogravinnetje schreef:Natuurlijk is het wat behelpen op dit forum. Maar alles laadt tenminste vlot. Ik had, al voor er iets aan update gedaan werd aan het HF, regelmatig dat ik een paar minuten moest wachten voor het forum weer reageerde. Dan wacht ik toch echt liever tot de update helemaal klaar is, met intussen hier en op de chat kijken.
Het stomme vind ik inderdaad dat ze op Facebook beginnen te roepen het oude forum dan tijdelijk online te zetten, met alle problemen en met straks verlies van alles wat er in de tijd tot het vernieuwde forum gezegd is, om contact te kunnen hebben, terwijl er dus een werkend forum is dat juist daar voor ingezet is, zonder dat je achteraf dingen niet meer terug kunt zoeken.
Daarbij ook het rare is dat als FarmFood al zoveel jaar een platform biedt, je als gebruikers opeens inspraak zou moeten hebben. Je hebt inspraak over wat FarmFood met de door jou geschreven teksten doet (mogen ze niet zomaar elders gebruiken), maar het platform zelf is puur en alleen van FarmFood. We hebben zelf gekozen om er gebruik van te maken, we hebben veel vrijheid, maar we blijven in feite wel te gast bij FarmFood. Zelfs als meubelstuk ;) Ben je het niet eens met hoe FarmFood het platform wenst aan te bieden en te onderhouden etc, staat het je vrij om een eigen platform op te richten en te kijken of je de mensen mee krijgt
Oh maar begrijp me goed, ik ben blij dat dit forum er is en ik lees ook wel wat mee op facebook, maar het gewone forum is toch het beste Laughing
En ik heb ook liever dat het straks gewoon goed is en goed werkt dan te snel of eerst tijdelijk het oude forum. Dan maar even geduld. Maar toch zou het fijn zijn het forum weer te hebben.

twinkeltje

twinkeltje
Admin

O ik ben zeker ook blij dat we dit ook hebben en ik heb geduld , ik bemoei me ook niet echt met het gedoe hoe het zit met hf omdat ik zelf geen idee heb hoe dat in zijn werk gaat

https://twinkeltje.actieforum.com

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Jup. Ik kan ook niet wachten tot het vernieuwde forum online is. In de tussentijd is dit best een draaglijk alternatief

ranetje



Fotogravinnetje schreef:Jup. Ik kan ook niet wachten tot het vernieuwde forum online is. In de tussentijd is dit best een draaglijk alternatief
Ben ik met je eens
Alleen schijnt er een probleem te zijn voor een aantal mensen om hier op te komen vanwege iets met Tapatalk of zo.
Geen idee, ik zit gewoon achter een desktop.
Dus dat "probleem" herken ik niet Laughing

Marion.



Fotogravinnetje schreef:Het stomme vind ik inderdaad dat ze op Facebook beginnen te roepen het oude forum dan tijdelijk online te zetten, met alle problemen en met straks verlies van alles wat er in de tijd tot het vernieuwde forum gezegd is, om contact te kunnen hebben, terwijl er dus een werkend forum is dat juist daar voor ingezet is, zonder dat je achteraf dingen niet meer terug kunt zoeken.
Nou, zo stom vind ik dat niet. Je wéét dat die gegevens die je nu op het oude forum tikt verloren gaan. Zoveel informatie gaat dat niet zijn (of Bero moet nog een jaar de tijd nemen). En wat ik op het andere forum van Twink heb getikt is ook verloren, dus waarom zou dat met deze over een jaar niet zo zijn?

Fotogravinnetje schreef:Daarbij ook het rare is dat als FarmFood al zoveel jaar een platform biedt, je als gebruikers opeens inspraak zou moeten hebben. Je hebt inspraak over wat FarmFood met de door jou geschreven teksten doet (mogen ze niet zomaar elders gebruiken), maar het platform zelf is puur en alleen van FarmFood. We hebben zelf gekozen om er gebruik van te maken, we hebben veel vrijheid, maar we blijven in feite wel te gast bij FarmFood. Zelfs als meubelstuk ;) Ben je het niet eens met hoe FarmFood het platform wenst aan te bieden en te onderhouden etc, staat het je vrij om een eigen platform op te richten en te kijken of je de mensen mee krijgt
Ben ik wel met je eens, we hebben niets te willen over het hondenforum als gebruikers zijnde. En inderdaad, dat gelul over geld gaat nergens over, want zo te lezen is FF heel welwillend. Het clubje dat inspraak wil hebben kan inderdaad gewoon een eigen platform oprichten.

Boutje



Ik lees en schrijf hier gewoon minder graag.
Niks mis met dit forum hoor, weet ook niet helemaal goed waarom...

Oh ja, misschien omdat zowel hier als op de fb groep mensen andere namen hebben (sommigen dan toch) en ik ben al zo slecht met namen... vaak heb ik gewoon geen idee wie aan het woord is.

Ik wil vb wel een update geven over herplaatser Lizzy, maar dan liefst in haar topic ;-) is leuker om nadien eens alles terug te lezen hoe het ging.

En ik heb er een pup bij, die wacht ook wel om zich voor te stellen op het oude forum, zelfde reden.

thom



Boutje schreef:Ik lees en schrijf hier gewoon minder graag.
Niks mis met dit forum hoor, weet ook niet helemaal goed waarom...

Oh ja, misschien omdat zowel hier als op de fb groep mensen andere namen hebben (sommigen dan toch) en ik ben al zo slecht met namen... vaak heb ik gewoon geen idee wie aan het woord is.

Ik wil vb wel een update geven over herplaatser Lizzy, maar dan liefst in haar topic ;-) is leuker om nadien eens alles terug te lezen hoe het ging.

En ik heb er een pup bij, die wacht ook wel om zich voor te stellen op het oude forum, zelfde reden.

Nu maak je me toch wel heel erg nieuwsgierig hoor. En mijn naam hier is dezelfde als op het Hf. lol!

Boutje



Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 10 Kika410
thom schreef:
Boutje schreef:Ik lees en schrijf hier gewoon minder graag.
Niks mis met dit forum hoor, weet ook niet helemaal goed waarom...

Oh ja, misschien omdat zowel hier als op de fb groep mensen andere namen hebben (sommigen dan toch) en ik ben al zo slecht met namen... vaak heb ik gewoon geen idee wie aan het woord is.

Ik wil vb wel een update geven over herplaatser Lizzy, maar dan liefst in haar topic ;-) is leuker om nadien eens alles terug te lezen hoe het ging.

En ik heb er een pup bij, die wacht ook wel om zich voor te stellen op het oude forum, zelfde reden.

Nu maak je me toch wel heel erg nieuwsgierig hoor. En mijn naam hier is dezelfde als op het Hf. lol!

Boutje




thom schreef:

Nu maak je me toch wel heel erg nieuwsgierig hoor. En mijn naam hier is dezelfde als op het Hf. lol!
[/quote]

Voila, hier is ze dan.
Border collie werklijnen, niet om Jinn te vervangen wel hopelijk om me te helpen met de schapen als ze wat ouder is. En al de rest natuurlijk.

thom



Boutje schreef:
thom schreef:

Nu maak je me toch wel heel erg nieuwsgierig hoor. En mijn naam hier is dezelfde als op het Hf. lol!

Voila, hier is ze dan.
Border collie werklijnen, niet om Jinn te vervangen wel hopelijk om me te helpen met de schapen als ze wat ouder is. En al de rest natuurlijk.[/quote]

Ach, ik smelt van dat koppie, wat lief zeg. Onofficiële status van de update van het hondenforum - Pagina 10 1989284751

Fotogravinnetje

Fotogravinnetje
Admin

Oh, wat een schattig koppie!

Je kunt ook hier alvast verhaal schrijven en dan straks even kopiëren en plakken

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Kiara update

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum